דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום האהבה 

מאת    [ 07/02/2011 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 2105 פעמים ]

פעמים שאני נפגש עם אנשים אשר שואלים אותי שאלה אישית, האם אני יודע מהי אהבה! האם אנשים בציבור החרדי מבינים בכלל מהי משמעות של אהבה הם הרי מתחתנים עם אשה שהם בכלל לא מכירים ויתרה מזאת הם לא קיימו איתה יחסי מין, וממילא הם בכלל לא מכירים, אז איך הם יכולים לאהוב?

שאלה שלצערי הרב לוקה בחוסר הבנה!

ואולי נשאל את השואל האם אהבה זה יחסי מין? אולי יחסי מין פעילים, או פעילים מאוד, ממש כמו בסרטים, ירדו מהשמים התכולים לבבות אושר והם חיים באושר ועושר עד היום הזה זאת אהבה?

תשובתי: זאת אהבת בשרים. - אהבה אשר תוכנה היא, אני אוהב להיות איתה כי היא עשר במיטה היא מספקת בגופה ובצורת היחסים איתה את סיפוקי המיני, וממילא היא ראויה להיות אהובה.

 

זאת נקודה מזוית אחת.- אגואיסטית לשני הצדדים.

 

מהי אהבת  אמת? אהבת אמת היא הכרה של שני סוגי  אנשים שונים המגיעים פעמים מצורת חיים שונה. גם בחברה וגם במשפחה והדבר המאחד את שניהם זאת אהבה!

 

ואיך הם מגיעים לזה? ע"י שיחה בין השנים מכרים אחד את השני מדברים על כל הנושאים שבעולם מנסים להסביר את הדברים שאוהבים או לא בחיים ואת כל הקשור בהם ואז לאחר בדיקה ביחד רואים האם ישנה אפשרות שמקשר כזה תנבוט לה אהבה האם הקרקע היא פוריה למציאות הזאת?

 

במידה והתשובה היא חיובית ורואים את הקשר הזה שהוא יוצר רצון להכיר ולהוקיר אחד את השני ומנסים לגשר בין שתי הפכים בין הגבר לאישה בין שכל לרגש ממילא הדרך סלולה להגיע לאהבה.

 

ואז מחליטים למסד את התהליך המופלא הזה ע"י נשואים שמושתת על זוגיות, מחשבה הדדית, על הרצון להיות השלם. לא שתי אנשים עם שתי גישות לחיים כל אחד רוצה להשאיר את חותמו בבית, אלא הפוך, שניהם ביחד רוצים להגיע ליחידה אחת לאדם אחד. וכל אחד רצונו שלשני שלבן הזוג יהיה טוב ממש בבחינת אותו יהודי יחודי ומיוחד הרב לוין ז"ל שבא לרופא עם אשתו ואמר לרופא "הרגל של אשתי כואבת לנו". למה? כי באמת זה נכון! עם בונים אהבת אמת עם רוצים לבנות זוגיות עם רוצים להיות אחד אז באמת מה שכואב לאחד כואב לשני. ואז ממילא האינטואיציה היא בגדר חלק מהחיים אתה מרגיש את השני ואתה יודע באמת איך לעזור לו.

 

אהבה היא נתינה ללא גבול בלי לצפות מהשני. להיות חלק מהשני מתוך תחושה שלתת זאת החויה זה הכיף האמיתי זאת הנתינה הזכה והגורמת לאושר פנימי נתינה לשם נתינה, אהבה לשם אהבה.

 

עם נשכיל אפיולו רק לחשוב על הכיוון הזה לראות את האהבה ממבט שונה לנסות ולצאת לתהליך אמיתי וכנה כזה הדבר יביא אותכם למחוזות מיוחדים בו תכירו את בן הזוג שלכם באמת את רצונותיו ותשוקותיו אהבותיו ואכזבותיו תוכלו להאזין לו [לא לשמוע] ולהעניק לו אהבת אמת לתת לו את מה שהוא באמת צריך קשר אמיתי קשר חיובי שבנוי על אהבה.

 

רקע כללי: מנחם פיש הוא מאבחן ויועץ נפשי ורגשי אדם העוסק בתחום הנפש לומד וחוקר אותה שנים רבות עוזר ומייעץ למבוגרים ולבני נוער מאתגרים. פריצת הדרך היחודית היא האבחון היחודי המשלב שלשה שלבים חלק חזותי חלק אנרגטי וגלגל העין. היחודיות היא שהאבחון הזה הוא פרי עבודתו ומחקרו במשך שנים ובפרט לאור הנסיון והעזרה לאנשים רבים בבעיות אישיות ומשברים נפשים ורגשיים הדבר מביא אותו באבחון שלו ליחודיות עקב הגעה לרבדים עמוקים מאוד בנפש האדם וזאת אף כמעט ללא שיחה עם המטופל.
תוכלו למצוא אותי בפייסבוק מנחם פיש




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב